1.10.2013

ABS APP

Wat ben ik blij met mijn iPad. Naast dat hij erg handig is met studeren, heb ik ook een paar erg handige sportieve apps ontdekt. Ik had al een tijdje het pushup schema, 100 pushups in 2 weken. Dit gebruik ik alleen niet te veel, aangezien ik niet te breed wil worden. Er waren nog redelijk wat spieren van het roeien aanwezig, dus het ging best wel snel.

Vandaag heb ik twee nieuwe apps ontdekt: Abs workout en Butt workout. Er staat een agenda op die aangeeft wanneer je je oefeningen weer moet doen. Daarnaast staan er veel oefeningen op de app, met bijbehorende filmpjes, superhandig! In de filmpjes wordt uitgelegd hoe je de oefening uit moet voeren en welke spieren je gebruikt. Ik weet nu al dat ik deze app veel zal gaan gebruiken!

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!