1.24.2013

ON THE WISHLIST

Na een superdrukke week met veel studeren, sporten en leuke dingen doen, ben ik niet heel erg aan het bloggen toegekomen. Op m'n iPad werkt dit niet altijd even handig, maar wat ik er wel perfect op kan doen is online shoppen, of nouja, mijn wishlist samenstellen.

Voor komend voorjaar wil ik weer een nieuwe trenchcoat en mijn oog viel al op deze mooie van Mango. Tussen het vele studeren is Tumblr vaak een van mijn grootste afleidingsprojecten, hier kwam ik dan een tijdje geleden ook deze prachtige tas tegen. Het is de 'Hamilton' van Michael Kors en staat bovenaan mijn wishlist, al denk ik dat ik nog een paar maandjes moeten wachten tot mijn birthday.
Deze sleehakken van Mango liet ik al eerder zien. Ik vind de combinatie van glad leer met de suède hak echt prachtig. Helaas duurt het nog even voordat we weer sleehakken kunnen dragen, nu nog even 'genieten' van het glibberen door de sneeuw.
De suède ballerina's zijn van Fred de la Bretonière. Ik heb al diverse paren ballerina's in glad leer versleten, ze zitten echt als slofjes. Voor deze zomer wil ik graag een taupe suede paar.
Als laatste op mijn wishlist staat deze oranje leren portemonnee van DKNY. Ik moet met grote schaamte bekennen dat ik mijn huidige op de middelbare school gekocht heb (en ben nu 4e jaars student), hoog tijd voor een nieuwe dus! 

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!