12.11.2012

2013

Over 3 weken zal het nieuwe jaar beginnen, voor vele mensen een reden om met allerlei goede voornemens te komen. Om ze vervolgens een paar weken later weer keihard aan de kant te schuiven. Stiekem heb ik ook weer een aantal 'goede voornemens', al zou ik ze liever mijn doelen voor 2013 willen noemen. Waarom zou je 1 januari starten als het ook nu kan?

Afgelopen zondag kreeg ik te horen dat mijn roeiseizoen erop zit. Al twee maanden uit de running door een blessure, maar stiekem komt het toch als een klap in je gezicht. Niet meer vol adrenaline aan de start liggen om vervolgens zo'n 7 minuten keihard te knallen, en te winnen natuurlijk. In 2013 wil ik zeker veel blijven sporten, alleen iets minder dan de gebruikelijke 8x per week. Gezond blijven en wat vet verliezen, dan ben ik wel weer blij. Aangezien ik nu weer tijd heb om te werken, kan ik waarschijnlijk eindelijk weer in de zomer op vakantie en dan wil ik natuurlijk wel een beetje bikini proof zijn ;)
Wekelijks maak ik een trainingsschema waarmee ik mijn doel ga bereiken, in combinatie met heerlijk gezond eten. Nothing is impossible!

Maar het belangrijkste doel is vooral veel genieten!

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!