12.10.2012

LITTLE BLUE DRESS

Kaarsjes, lichtjes en een hoop gezelligheid. De kerstdagen komen eraan en ik vind het heerlijk! Weer even lekker naar m'n ouders, even niet studeren én het perfecte excuus om weer een mooi jurkje te kopen. Dit jaar wilde ik voor een mooi bodycon jurkje gaan van French Connection, maar deze gingen toch wat boven mijn studentenbudget.
Totdat ik dit mooie azuurblauwe jurkje zag. In de sale nog steeds bijna 100 euro, maar gelukkig had ASOS.com gister een 20% off code. Dacht men... Deze code bleek niet te werken en mijn humeur daalde steeds iets verder. Ik zou en moest dit jurkje nu wel hebben. Met de kerstdagen en een 21-diner op komst, had ik dit jurkje toch wel echt nodig. Na facebook en twitter afgespeurd te hebben, kwam ik uiteindelijk een code tegen. En hij werkte! Aanschouw hier het prachtige jurkje.
foto's: ASOS.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!