12.31.2012

31/12/12

Het is alweer de laatste dag van 2012. Wat is dit jaar ontzettend snel gegaan en heb naast enkele dieptepunten, ook veel mooie hoogtepunten gehad. Eindelijk m'n propedeuse gehaald, met m'n roeiploeg fantastische momenten gehad (en 2x gewonnen!!!) en een heleboel leuke mensen leren kennen.

Een paar weken geleden schreef ik meteen te willen beginnen met het uitvoeren van mijn nieuwe doelen. Well, het bleek toch wat lastiger dan gedacht met een druk studieschema en de feestdagen, en heb dus ook hard gefaald in het goed gaan sporten ;). Chaos is niet echt mijn ding en kan echt uitkijken naar het nieuwe jaar = ritme. Gelukkig is dat morgen al. Morgenavond kom ik weer aan in m'n studentenstad, klaar om de ochtend erna meteen lekker te gaan sporten en daarna hard te studeren.

Ik schreef wat vet te willen verliezen, maar dat is eigenlijk een heel wazig doel. Dus ik heb nog even nagedacht over absolute waarden. Ik wil nog zo'n 7 kg kwijt en minimaal 4 cm van mijn taille af, terug naar mijn gewicht van vòòr mijn studententijd.

Daarnaast wil ik dolgraag weer naar Barcelona dit jaar, en nog een stad waar ik nog nooit ben geweest. Weer naar festivals, genieten, m'n punten halen en vooral veel leuke dingen doen. 2013 gaat een mooi jaar worden!

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!