1.02.2013

BEST BUYS 2012

2012 was een jaar met weinig aankopen. Vorig jaar deed ik aan wedstrijdroeien, wat neerkwam op 7x per week trainen en vanaf eind februari om de week een heel wedstrijdweekend. In combinatie met mijn studie, betekent dit dat je niet echt kunt werken, en dus ook niet veel kunt kopen ;-). Wel heb ik een aantal aankopen gedaan waar ik erg blij mee ben! Opmerkelijk is dat al deze aankopen zwart zijn, tijd voor kleur in 2013?

1) Prachtige suède sleehakken van Dune. Ik had ze al eens op ASOS.com gespot en toen ik ze bij de Bijenkorf tegenkwam was ik verliefd. Daar waren ze echter 30 euro duurder, dus toch besteld op ASOS.com. Ze lopen echt heerlijk!

2) Supertrash fringe boots. Ik vond ze erg mooi toen ik ze zag, maar twijfelde toch. Ik stuurde het naar een vrienndinnetje en zij kwam ermee dat Welikefashion.com die dag korting op alles had. Dus ook op de laarzen, en toen kon ik het toch echt niet laten. Ze lopen heerlijk!

3) Leren MANGO jasje. Het jasje is gemaakt van heel soepel leer, maar komt op de foto totaal niet tot zijn recht. Hij lijkt ook erg kort, maar dit valt gelukkig wel mee. Heb deze al vele malen gedragen en zal dit ook zeker blijven doen!

4) Nog op de valreep van 2012 en niet fashion-gerelateerd, maar wel een van mijn beste aankopen: de iPad mini. Ik vind het formaat heerlijk, hij werkt heel fijn en snel, en tsja... ben nu al verslaafd!

4 comments:

  1. Leuke aankopen :)

    En die Ipad mini.. tja daar moet ik ook voor sparen, ik wil 'm !

    ReplyDelete
  2. Ja, fringebooties zijn zo leuk <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiekem wil ik de cognac ook nog wel uit de sale. Maar heb toch wel even een shopverbod helaas ;)

      Delete
  3. Erg leuk, vooral de ipad en het leren jasje! <3

    ReplyDelete

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!