2.03.2013

MANGO LENTECOLLECTIE

In één woord WAUW! Toen ik net een mailtje kreeg met de nieuwe lentecatalogus van Mango, maakte m'n hart snel een sprongetje. Ik had al enkele dingen voorbij zien komen op internet en kon niet wachten om de rest te zien. En dat sprongetje was terecht. Zie hieronder mijn favorieten.

Ik wil voor de zomer een mooie witte blazer en deze ziet er echt prachtig uit! Coming soon - 69,99



Dit witte jasje vind ik ook mooi, maar denk ik net iets te lang. Te koop vanaf 26 februari, 79,99

Naast dat ik dit gewoon een mooie foto vind, viel mijn oog op deze tas. Het zal waarschijnlijk geen echt leer zijn, aangezien de tas binnenkort te koop is voor slechts 17,99

Wit jasje nummer 3.  Ik denk dat ik deze net wat te kort vind, maar voor dit zachte prijsje is hij misschien wel leuk voor erbij - 29,99

Ik heb ook nog een statement ketting op mijn wishlist staan en toen ik hiervan de onderste zag, dacht ik maar één ding: HEBBEN! 19,99

Dit jasje zat vorig jaar dacht ik ook in de collectie, alleen dan iets goedkoper. Hij is weer verkrijgbaar in vele kleuren - 44,99

Dit is een van de jasjes die ik al op de campagnefoto had gezien, maar hier lijken ze toch wel erg kort. Ik ga zeker in de winkel kijken! - 59,99

En als laatste de campagnefoto waar ik erg blij van werd! Ik vind het suède rokje ook echt prachtig, al zal ik hiervoor nog wel even hard moeten trainen. - 39,99

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!