2.05.2013

SLOW START

Geduld hebben is niet mijn sterkste punt. Toch zal ik dit moeten hebben om mijn doelen te bereiken. Ik ben nu ongeveer een maand bezig met extra opletten en goed sporten, en begrijp nu helemaal waarom veel mensen zonder discipline stoppen op dit punt. Merk ik veel verschil? Eerst dacht ik van niet, maar toen ik het na zocht bleek ik toch zeker wel al wat kwijt te zijn. Probeer maandelijks bij te houden wat mijn gewicht is plus dat ik mezelf opmeet. Resultaat is dat er ongeveer 2 kilo vanaf is en bij m'n taille en bovenbenen ook al 2 cm, en dat ondanks vele diners en een flink aantal dagen dat ik niet kon sporten. Al lijkt het voor m'n gevoel de laatste 2 weken even stil te staan. But quitting is not an option!

Ook al is het voor mijn gevoel een langzame start, het resultaat mag er straks uiteindelijk zeker wezen. Fruit heb ik nu altijd in overvloed in huis en koekjes zijn steeds minder vaak in mijn voorraadkast te vinden. Een aanrader vind ik verse ananas met diepvries frambozen in de blender. Daarnaast voel ik me lekker fit en slaap erg goed en kan inmiddels al 30 push-ups ;) Healthy does feels great!

foto: tumblr.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!