10.17.2013

17/10 LITTLE MAKE-OVER

Zoals jullie in de vorige post konden lezen heb ik een nieuwe laptop aangeschaft, iets wat het bloggen een stuk makkelijker maakt. Tijd voor een kleine make-over dus! De header is aangepast, een ander lettertype, maar de grootste verandering is toch wel dat ik in het Nederlands zal gaan schrijven. De blog bestaat al ruim een jaar, maar voornamelijk door langzame-laptop-frustraties en toch wel een beetje tijdtekort, heb ik jullie niet overladen met berichten. 

Maar voor nu eerst een deel van mijn wishlist! Mijn meestal ever growing wishlist is op dit moment zeker niet erg kort, dus hier een selectie. Aangezien mijn photoshop-skills nog niet heel fantastisch zijn, duurde het ook even om dit in elkaar te zetten haha. Maar oefening baart kunst! Ik heb ''dringend'' nieuwe schoenen nodig, maar ik vind het erg lastig om een mooi zwart paar te vinden in glad leer. Vrijwel alles wat ik mooi vind is suède en tsja, dat is met het Nederlandse weer niet altijd even praktisch. De armband van Louis Vuitton vind ik ook erg mooi, en zal ook vast prachtig staan naast mijn Michael Kors horloge. Dat blijf ik mezelf steeds vertellen, dus hopelijk binnenkort ;-). En zoals jullie in de vorige post konden lezen wil ik in 2013 nog een tas toevoegen aan mijn collectie. Er stonden een paar tassen van Rebecca Minkoff op mijn wishlist, maar na de 25% kortingsactie van Shopbop.com (deze is nog steeds gaande!) is vrijwel alles uitverkocht. En toen spotte ik gisteravond deze tas. Wauuuuuw!! Ik heb al een Michael Kors tas in Saffiano leer, echt prachtig materiaal. Daarnaast vind ik die kleur én de gouden hardware erg mooi. De tas is alleen nog te bestellen als pre-order en zal pas begin december verzonden worden. Kom maar door! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!