10.19.2013

19/10 STYLECRUSH: OLIVIA PALERMO

Een van mijn grootste stijl-iconen is toch zeker wel Olivia Palermo. Ze ziet er altijd fantastisch uit en weet budget merken goed te combineren met designer items. Ze wordt regelmatig in Zara gespot, zie de jurk hierboven. Mooie hakken, flats, prachtige tassen; ik zie zelden items die ik niet in mijn eigen kast zou willen terugzien. Meestal classy, soms een tikkeltje stoer. Ik vind haar stijl in één woord geweldig. Kon ook nauwelijks outfits vinden die totaal niet mijn smaak waren. Naast haar fantastische stijl is ze ook een mooie vrouw en ben ik stiekem wel een beetje jaloers op haar haar. Ik heb een aantal outfits uitgezocht, kijk snel verder!


alle foto's via Tumblr.com

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

2 comments:

Thank you for stopping by at Scalpels and Sequins!